Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Garbarski Lechosław
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Noga Gracjana
(1)
Pikos Anna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Marketing
(1)
Metawersum
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Podstawy decyzji rynkowych _13 Rozdział 1 Istota rynku _15 1.1. Struktura i działanie rynku _15 1.2. Sieć relacji między uczestnikami rynku _20 1.3. Procesy rynkowe _24 1.4. Kryteria wydzielania rynku _26 1.5. Fazy rozwojowe rynku _27 Rozdział 2 Analiza zachowań nabywców indywidualnych i instytucjonalnych 39 2.1. Zachowania nabywców indywidualnych _39 2.2. Zachowania nabywców instytucjonalnych _57 2.3. Segmentacja rynku _67 Rozdział 3 Analiza zachowań podmiotów podaży _81 3.1. Zachowania konkurentów i komplementorów _81 3.2. Zachowania dostawców i pośredników _92 3.3. Metody analizy rynku _96 Rozdział 4 Analiza otoczenia rynku _111 4.1. Obszary analizy otoczenia rynku _111 4.2. Metody analizy otoczenia rynku _121 Marketing. Sztuka konkurowania i w 6 spółpracy Część druga Założenia strategii marketingowej _135 Rozdział 5 Istota strategii marketingowej _137 5.1. Pojęcie i zasady marketingu _137 5.2. Strategia marketingowa a wartość dla nabywcy _142 5.3. Pozyskiwanie i utrzymywanie nabywców jako cele strategii marketingowych _149 5.4. Zmiana sekwencji działań w strategii marketingowej _153 Rozdział 6 Miejsce strategii marketingowej wśród innych strategii przedsiębiorstwa _159 6.1. Uwarunkowania znaczenia strategii marketingowej _160 6.2. Strategia marketingowa jako składnik hierarchii strategii w przedsiębiorstwie _163 6.3. Strategia marketingowa jako składnik horyzontalnych relacji strategii w przedsiębiorstwie _169 Rozdział 7 Strategia marketingowa jako składnik modelu biznesu _179 7.1. Istota modelu biznesu _179 7.2. Rodzaje modeli biznesu _184 7.3. Rola strategii marketingowej w modelu biznesu _191 Rozdział 8 Struktura strategii marketingowej _197 8.1. Wybór rynku docelowego _197 8.2. Pozycjonowanie produktu _206 8.3. Instrumenty marketingu – tworzenie wartości dla nabywcy _217 Rozdział 9 Badania marketingowe w kształtowaniu strategii marketingowej . _227 9.1. Istota badań marketingowych _227 9.2. Elementy procesu badawczego _235 9.3. Metody badań marketingowych _241 9.4. Przygotowanie narzędzia badawczego _246 9.5. Etyka w badaniach marketingowych _251 Spis treści 7 Rozdział 10 Przygotowanie planu marketingowego 255 10.1. Proces planowania marketingowego _255 10.2. Istota i zakres planu marketingowego _259 Część trzecia Realizacja strategii marketingowej _273 Rozdział 11 Aspekty funkcjonalne produktu _275 11.1. Pojęcie produktu _275 11.2. Rodzaje produktów_281 11.3. Polityka produktu i decyzje związane z produktem _283 11.4. Kształtowanie asortymentu. _286 11.5. Rozwój nowych produktów _290 11.6. Cykl życia produktu _295 Rozdział 12 Aspekty symboliczne produktu _305 12.1. Pojęcie marki_305 12.2. Wizerunek marki a jej tożsamość i reputacja. _312 12.3. Rodzaje marek _316 Rozdział 13 Kształtowanie dostępności ekonomicznej _325 13.1. Istota i funkcje ceny _325 13.2. Uwarunkowania poziomu cen _328 13.3. Kształtowanie cen _334 13.4. Partycypacyjne mechanizmy kształtowania ceny _341 Rozdział 14 Kształtowanie dostępności fizycznej – dystrybucja _345 14.1. Pojęcie i funkcje kanału dystrybucji _345 14.2. Rodzaje kanałów dystrybucji. _349 14.4. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw _358 14.5. Merchandising _359 Rozdział 15 Komunikowanie się z uczestnikami rynku _363 15.1. Istota i cele komunikacji marketingowej _363 Marketing. Sztuka konkurowania i w współpracy 15.2. Uwarunkowania komunikacji marketingowej _366 15.3. Instrumenty komunikacji marketingowej _372 15.4. Kanały komunikacji marketingowej _389 15.5. Planowanie komunikacji marketingowej _395 Część czwarta Ocena efektów strategii marketingowej _401 Rozdział 16 Skuteczność i efektywność marketingu _403 16.1. Użyteczność marketingu w działaniach przedsiębiorstwa _403 16.2. Skuteczność marketingu _405 16.3. Efektywność marketingu _410 16.4. Rodzaje wskaźników marketingowych i ich zastosowanie _414 16.5. Wybrane wskaźniki marketingowe _417 Rozdział 17 Wartość klienta _431 17.1. Wartość dla klienta i wartość klienta _431 17.2. Pomiar wartości klienta _436 17.3. Pozyskiwanie klienta. _440 17.4. Utrzymywanie i rozwój klienta . _441 17.5. Kończenie relacji z klientem _442 Rozdział 18 Audyt marketingowy _447 18.1. Istota kontroli marketingu _447 18.2. Istota audytu marketingowego _450 Część piąta Współczesne wyzwania w procesie kreowania strategii marketingowych _465 Rozdział 19 Wykorzystanie marketingu przez organizacje niekomercyjne _467 19.1. Istota i pola działalności organizacji niekomercyjnych _467 19.2. Przesłanki stosowania marketingu przez organizacje niekomercyjne _469 19.3. Cele działań marketingowych organizacji niekomercyjnych 469 19.4. Uwarunkowania marketingu organizacji niekomercyjnych _473 19.5. Zróżnicowanie odbiorców usług organizacji niekomercyjnych 475 Spis treści 9 Rozdział 20 Budowanie marki osobistej i marki pracodawcy _481 20.1. Pojęcie i proces budowania marki osobistej. _481 20.2. Pojęcie i proces budowania marki pracodawcy _488 Rozdział 21 Etyczny wymiar decyzji marketingowych _497 21.1. Wizerunek i etyka marketingu _497 21.2. Sposoby kształtowania etycznych zachowań menedżerów marketingu _500 21.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing zrównoważony _505 Rozdział 22 Wpływ cyfrowej transformacji na kreowanie strategii marketingowej _511 22.1. Pojęcie cyfrowej transformacji _511 22.2. Cyfrowa transformacja marketingu _513 22.3. Rola danych w cyfrowej transformacji marketingu _515 22.4. Wpływ technologii na cyfrową transformację marketingu _517 22.5. Cyfrowa transformacja jako uwarunkowanie strategii marketingowej _518
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153250 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext Sp. z o.o., 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 361-372. Indeks.
Historia zarządzania Kierunek naukowego zarządzania Kierunek administracyjny PODEJŚCIE BEHAWIORALNE Zarządzanie i przywództwo Czym jest organizacja? KIM JEST MENEDŻER? Funkcje zarządzania Role menedżerskie Umiejętności menedżerskie KIM JEST PRZYWÓDCA? Teorie przywództwa CZYM JEST ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO? Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne CZYM JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA? Definicje pojęcia CSR CSR a zrównoważony rozwój CZYM JEST ETYKA W BIZNESIE? Etyczne zarządzanie Struktury etyczne Etyka w kontekście międzynarodowym Otoczenie Otoczenie i interesariusze Zasoby w organizacji Procesy w organizacji Równowaga organizacyjna KIM SĄ INTERESARIUSZE ORGANIZACJI? Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość CZYM SĄ INNOWACJE? CZYM JEST PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ? Organizacja przedsiębiorcza i biurokratyczna Zarządzanie międzynarodowe CZYM JEST HANDEL MIĘDZYNARODOWY? Rola i znaczenie organizacji międzynarodowych CZYM JEST UMIĘDZYNARODOWIENIE? Różne typy organizacji międzynarodowych Formy umiędzynarodowienia Dlaczego firmy się umiędzynarodowiają? Jak firmy się umiędzynarodawiają – model uppsalski Zarządzanie międzykulturowe Planowanie i zarządzanie zasobami Zarządzanie strategiczne CZYM JEST STRATEGIA? Zarządzanie strategiczne Jak zbudować przewagę konkurencyjną? Wyzwania związane z planowaniem strategicznym Proces tworzenia wartości dla producenta
Zarządzanie wartością PRZEWAGA KONKURENCYJNA OPARTA NA WIEDZY Proces zarządzania wiedzą Wyzwania związane z zarządzaniem informacją i wiedzą Big Data Marketing Znaczenie marketingu dla organizacji E-marketing Segment rynku CO TO SĄ INSTRUMENTY MARKETINGOWE? Produkt Marka Cena Kanał dystrybucji Komunikacja marketingowa Organizowanie i kontrolowanie Formalizacja i struktura Normatywna teoria formalizacji CO TO JEST STRUKTURA ORGANIZACYJNA? Części składowe struktur Typy struktur Czynniki strukturotwórcze Struktura a otoczenie Kultura organizacyjna Piramida kultury Wymiary kultury organizacyjnej Skąd się bierze kultura organizacyjna? Proces akulturacji Funkcje kultury organizacyjnej CZYM JEST ZMIANA KULTUROWA? Sposoby oddziaływania na kulturę organizacyjną Kierowanie ludźmi Zarządzanie ludźmi CZYM JEST ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI? Sytuacja zawodowa CZYM JEST MOTYWACJA? Motywowanie pracowników CZYM JEST RÓŻNORODNOŚĆ? Przeciwdziałanie dyskryminacji CZYM JEST ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ? Zarządzanie różnorodnością w USA Europie Polsce
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154127 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154128 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [163]-174.
Dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego stopnia i wszystkich, którzy w swojej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii, oraz studentów kierunków biznesowch.
Przegląd teoretyczno-metodycznych koncepcji implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie Pojęcie strategii i implementacji strategii zarządzania w krytycznym studium literatury przedmiotu Analiza badań nad implementacją strategii zarządzania w przedsiębiorstwach Wybrane modele implementacji strategii w dorobku zarządzania strategicznego Ekonomicznego wKrakowie.Ujęcie systemowe jako teoretyczno-metodyczna koncepcja implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie Założenia systemowego ujęcia implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie Charakterystyka systemu implementacji strategii zarządzania Struktura systemu implementacji strategii zarządzania Identyfikacja systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwach - wyniki badań empirycznych Analiza procesu formułowania strategii zarządzania w badanych przedsiębiorstwach System implementacji strategii zarządzania w badanych przedsiębiorstwach Rekomendowana metodyka systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie Koncepcja metodyczna implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie Dobór metod w systemie implementacji strategii w przedsiębiorstwie Dyrektywy wykorzystania systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-357.
Od rozszerzonej rzeczywistości do metawersum Rzeczywistość wirtualna, rozszerzona, mieszana Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona – przedpole metawersum Od rzeczywistości rozszerzonej do metawersum (na przykładzie sektora finansowego) Kto będzie pionierem metawersum? Uwagi na tle koncepcji Matthew Balla Szum informacyjny: nadzieje, obawy i wątpliwości związane z metawersum Metawersum a zrównoważony rozwój i usługi publiczne Problemy regulacji metawersum Aksjologiczne a prakseologiczne aspekty regulacji Regulacja metawersum – od gamingu do biznesu Metawersum Koncepcje scentralizowanych metawersów (projekty bigtechów) Projekty zdecentralizowanych metawersów opartych na DLT blockchain i NFT Metawersum – kierunek ewolucji mediów społecznościowych Zdecentralizowane platformy SocialFi – pomostem do metawersum Media społecznościowe – czy kryzys legitymizacji? dylematy regulacji Metawersum a regulacja datafikacji i zarządzania ochroną danych Sztuczna inteligencja i analityka danych – kluczem do opanowania big data w metawersum Własność danych a dostęp do danych w metawersum Metawersum – nowe problemy zarządzania datafikacją Obawy dotyczące ochrony prywatności w metawersum Metawersum – potrzeba nowego podejścia do ochrony danych Ochrona danych osobowych – nowe wyzwania w metawersum Zasięg podmiotowy i przedmiotowy ochrony. Problemy wyboru jurysdykcji dla metawersum (powiadomienia i zgody) Metawersum a regulacja sztucznej inteligencji Metawersum, awatary i problemy tożsamości cyfrowej Koncepcja cyfrowej tożsamości suwerennej Tożsamość cyfrowa z wykorzystaniem DLT blockchain Metawersum – trendy istotne do budowy tożsamości cyfrowej Przykłady zastosowań SSI na rynku finansowym Przykłady innowacyjnych wdrożeń tożsamości cyfrowej Koncepcje awatarów w metawersum Awatary w metawersum – nowe problemy ochrony danych Problem ochrony praw do awatarów Metawersum – problemy ochrony własności intelektualnej i przemysłowej Domeny zdecentralizowane – nowe problemy ochrony własności intelektualnej Tokenizacja, NFT a ochrona praw wyłącznych Wyzwania regulacji kryptoaktywów i tokenów NFT Zagrożenia związane z tokenizacją w metawersum – prawo umów, a nie prawo własności? DeFi – nowe formy pośrednictwa (przykład Uniswap) Pośrednictwo – granice odpowiedzialności operatora metawersum Metawersum – konkurencja i współpraca a modele biznesowe Metawersum a cyberbezpieczeństwo Problemy rozwoju fintechów i bigtechów – kluczowych graczy metawersum. Metawersum a nowe problemy stosowania prawa konkurencji Metawersum – problemy interoperacyjności i multihomingu Problem marketingu i reklamy w metawersum Połączenie świata wirtualnego i fizycznego – cyfrowe bliźniaki w modelach biznesowych metawersum Metawersum – w kierunku nowych modeli biznesowych Wybór modelu biznesowego w kontekście ochrony IPR
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 62
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154274 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154275 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności